sunshine

Idag var ännu en bra dag, soligt som fan och riktigt varmt faktiskt. Kan ju också bero på att skoluniformen är ganska så varm hehe... om ni vill veta hur den ser ut så är en bild här under där man ser lite av skoluniformen, har tyvärr ingen bättre men ni överlever nog.
Nu ska jag kanske följa med gabs på basket men får se, har lite läxor som jag inte gjort än.
Är lite småledsen eftersom min spotify börjar bli konstig och kommer antagligen stängas av om några dagar så jag spelar sönder den just nu, kommer inte klara mig utan deeeeeen:( lite överdrift kanske. Som ett sista ord hade jag bara tänkt att tacka alla dom som gjort sidor där man kan ladda ner musik. Nu ska jag sluta babbla. Ciao.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej vännen! Lyckost som har en vår och sommar att se fram emot! Här går det så sakta mot höst, men det är faktiskt ganska mysigt det med...

Puss!

2010-09-07 @ 08:51:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0