victoria market

Avslutade ganska nyss ett samtal med min fina vän axel i ryssland, nu ska jag gå ut med cookie sen gå och duscha och göra lite middag. Ikväll åker jag nog till gabby och sover där, imorgon åker vi till viccy market istället för skola vilket kommer bli rikitgt kul. Där ska vi köpa en anka till lindsay. Ganska otippat, han kommer säkert bli överlycklig.
Mitt svenska godis försvinner mer och mer... riktigt sorgligt. Om en vecka är det spring break.. inte lika sorgligt. Nu börjar cookie bli sur, better go.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Godis är ju faktiskt färskvara, så ät och njut!

2010-09-09 @ 09:55:31
Postat av: Johanna

Linda babe! Lovade ju dig att köpa godis. Berätta en gång till vad du vill ha så fixar jag det. Hihi

2010-09-12 @ 09:58:48
URL: http://ramstedts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0