pancace parlour

Vaknade tidigt idag, halv nio tror jag att det var fast sen så somnade jag om och gick upp vid tio. Fortfarande otroligt tidigt för att vara mig, vet inte om jag någosin vaknat så tidigt utan alarm förut höhö. Hade tänkt ta någonting varmt att dricka eftersom min hals dödar mig, jag ska också ta lite frukost och sen så hoppar jag in i duschen. Om jag är riktigt duktig så kanske jag tillochmed städar garderoben lite innan vi åker iväg och hämtar Hales för en trip till highpoint. Där blir det middag på Pancace Parlour, så sjukt gott. Blir nog också lite shopping hehe sen så efter det så blir det Open House party med Angela och Hales. Kommer nog inte att skriva något mer idag, så vi hörs och vi ses och allt sånt där hoppas att alla sov gott och att ni får en grymt bra dag.  

Kommentarer
Postat av: Pappa

Ha de bra Linda, vi ses snart :)



Puss

2011-02-12 @ 09:07:25
Postat av: Elin

Tack gullet! Saknar dig också jättemycket! Men snart så kommer ju mamma och pappa ner till dig i alla fall. :) Hoppas att du har det jättebra och att du sköter skolan.. ;)



Pusspuss!!

2011-02-12 @ 20:34:24
URL: http://elinfornbrandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0