shine through

ÄNTLIGEN är det helg. Som jag har väntat:) kvällen har varit mysig, plaza med vänner och sedan lite mys med tjejerna. Har också pratat med mor min och läst Vouge. Riktigt bra kväll. Det blir bättre också, nu tittar jag randomfilm äter vindruvor och syr. Samtidigt. Riktigt skönt att ta det lugnt. Imorgon så blir det highpoint med min kära vän Hales. Åker dit vid två och kommer hem obestämd tid. På kvällen ska jag antagligen ut med tjejerna på någon fest sen på söndag så ska jag bara ta det lugnt och inte göra någonting. Kommer att bli mycket bra det. 
Satt ju som sagt tidigare och tittade in marsnummret av Vouge och jag har just insett min besatthet av Rodarte. Jag är fast, helt fast. Kan inte låta bli. Underbara designer. När jag blir rik säger jag bara. Inte OM jag blir rik. NÄR jag blir rik. Livet är ju bara bra fint:)


Dreglar. Mycket. Floder. Ganska ofräsht faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0