skola

Isag så var det då första dagen i skolan, hade förväntat mig att bli utskälld av alla lärare pga läxorna vi borde ha gjort till första lektionerna men lärarna hade medlidande för mig av någon anledning, de tyckte att "det var bra att jag kämpade och gjorde det jag kunde". Tack. Fick också en liten present av min söta kompis Lindsay, riktigt snällt! Han hade varit nere i Filippinerna och köpte hem lite saker därifrån så jag fick en fin klocka. Blev mycket glad. Fick också en jättegammal bild av Gabby som är ifrån typ augusti förra året haha, har verkkigen saknat mina underbara vänner så det var riktigt kul att träffa alla igen. Nu ska jag göra lite av läxorna jag inte gjort än, ciao bellas:)



Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej vännen! Vilken tur du har, snälla kompisar och snälla lärare! Så ska det vara :) Puss!!!

2011-02-07 @ 09:12:19
Postat av: Pappa

Cool klocka! Vad fin du är på kortet Linda!



Puss

2011-02-07 @ 10:19:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0