The burning of the midnight lamp

Sitter just nu och lyssnar på underbara Jimi Hendrix. Samma sak som jag gör varje dag i stort sett. Kom ganska så nyss hem från Hungry Jacks med Lindsay, Hayley, Mark och Sarah. Vi hade tänkt äta fried icecream men sen så var stället där de säljer det stängt endast på tisdagar, shit vad det flyter på den här veckan alltså. Idag så var det också skolfoto, jag håller verkligen tummarna för att det blev bra, hade ett familjefoto med några av mina närmsta också så det ser jag fram emot att få. Snart kommer mor och far hit, längtar så sjukt mycket, idag så var det 7 månader sedan jag såg dem sist. Fy vad jag saknar dem.

lovade mor min att jag skulle lägga upp en bild på mina nya Jessie Hill shorts så,,, ja här är dom.  pussar


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej älskling! Jättesnygga! Och nya fina smycken har du också ser jag... ;) Puss!

2011-02-15 @ 09:31:51
Postat av: eva

as snygga shorts :) gud vad kul att dina föräldrar är där nu... hoppas allt är bra med dig linda!!! vi borde höras!

2011-02-25 @ 16:41:47
URL: http://http:/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0