woooaa

Idag så har jag varit i skolan, vilken chock. Heheh nej men jomen ja alltså det var ju helt okej, skola är tyvärr fortfarande skola men jag hade Hales med mig hela dagen och Leslie på rasterna. Lite sorgligt att inte ha all lektioner med dem längre men men man kan väll inte få allt här i världen:) Nu hade jag tänkt göra lite historia läxa som jag inte gjort än, kommer få en till kvarsittning om jag inte lämnar in holiday homework eftersom det måste vara gjort. Lite surt. Hmmm... inte så mycket mer att säga. Om 12 dagar så kommer mina älskade föräldrar hit. Ränknar ner dagarna:) var 7 månader sen jag såg dem så det kommer att bli så otroligt kul. Saknar min älskade syster gör jag ju också mer än vad jag kan beskriva, synd att inte hon kan komma hit. Men vi ses ganska så snart iaf. Så är det. Nu ska jag titta på nya avsnittet av Jersey Shore. Puss och kyss:)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Skulle du plugga historia eller se på tv?? Får inte riktigt ihop det... ;)

2011-02-10 @ 18:20:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0