mmmhm

Har varit en lugn dag idag med mycket vogue och fashion tv. En bra dag helt enkelt. Tittade lite på mitt holiday homework fast jag tittade snabbt bort igen, måste ta tag i det imrogon. Ush. Håller nu på att redigera bilder medan jag väntar på att timern ska pipa, lagar nämligen middag så det är ju bra om jag inte bränner allting. Werribee river har svämmat över, det är nice. ca 10 minuters gångavstånd dit, WOHO! Pratade lite med mor och far imorse men var så sjukt trött och inte på topp humör så jag ber om ursäkt föräldrar, men såklart så lyckades mamma att få mig på bra humör till slut. Jag saknar er så mycket familjen. Idag är det ju också 6 månader sen jag lämnade Sverige, helt galet. Kan knappt förstå det själv. På tisdag så åker familjen iväg i 10 dagar så det blir att vara ensam hemma, väldigt skönt måste jag faktiskt erkänna. Hales och Gabby kommer nog att bo här så det kommer att bli bra 10 dagar. Solsidan kommer också att vara på här i huset. Cant wait.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej stumpan! Två "skypningar" på samma dag trots 10 timmars tidskillnad = bra gjort, eller hur? :) PUSS!!!

2011-01-15 @ 22:05:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0