nån dag

Vet inte ens vilken dag det är idag, vet att det är dagen efter nyår, 1 januari och ligga död och se film dag. Om det är måndag tisdag fredag torsdag har jag ingen aning om. Tur att det är lov, då behöver jag inte bry mig. Vet att jag ska iväg och surfa på måndag, så jag hoppas på att det inte är söndag idag för då måste jag upp runt fem imorgon. Nyår var riktigt kul, bra kväll, en bra start på det nya året helt enkelt. Fick ju starta det 10 timmar innan alla i Sverige också hehe, så jag kommer ju att få ett längre år än alla andra iår. Kanske kan slänga upp några bilder senare, kan inte lova många men nån iaf:) Har precis tittat på "Honey", en riktigt bra dansfilm. Nu ska jag faktiskt gå och lägga mig. Hoppas att alla hade ett grymt bra nyår och att erat 2011 blir helt fantastiskt. Måste bara visa min uppskattning till min helt undebara familj som jag aldrig skulle klara mig utan och mina fina vänner som alltid finns där för mig. Jag älskar er. Oki, det var allt för mig. Im out.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej älsklingen och GOTT NYTT 2011!!! När jag skriver detta är det dagen efter nyårsafton, alltså nyårsdagen och det är lördag... ;) Vet inte vad det är för dag när du läser detta... Kul att du hade kul på festen! Vila upp dej ordentligt nu så att du är fräsch till på måndag! Vi hörs innan dess. PUSS!!!

2011-01-01 @ 15:14:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0