sjuk

Har varit sjuk sedan igår, har sammanlagt ätit ett äpple på 2 dagar. Har ingen som helst energi. Men det blir bättre iaf så det går ju åt rätt håll hehe. I måndags så var jag och surfade, sjukt kul var det så på fredag blir det en gång till. Blev riktigt stolt över att jag lyckades stå upp på brädan den här gången. Fick ganska så mycket saltvatten i munnen och ögonen men det var det värt haha. Nu ska jag försöka att äta någonting så att jag kan få lite energi. Hoppas att alla får en bra dag.


Kommentarer
Postat av: Pappa

Åhh vad tråkigt att du är sjuk, du får krya på dig

Puss



Pappa

2011-01-05 @ 08:34:51
Postat av: Mamma

Hej vännen! Du kanske svalde för mycket saltvatten, så att det var därför du blev sjuk... ;) PUSS!!!

2011-01-05 @ 09:23:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0