solsidan

Måste ju erkänna att jag är sjukt avensjuk på alla som kan sitta och titta på nya solsidan. Vill jag med göra ju. Orättvist. Den här veckan kommer att bli en bra vecka, ensam hemma 10 dagar och kommer antagligen ha Lina här som min roommate och såklart Gabby och Hales några dagar. Kommer vara skönt att ha en till svennebanan här i huset. Blir riktigt fredagsmys med nerlddad solsidan och shopping på IKEA. Kommer ju att kännas som hemma:-)
Idag kanske inte blir en riktigt lika bra dag dock, har bestämt mig för att äntligen ta tag i holiday homework och direkt när jag tittade på det så förstod jag att jag absolut inte en chans kommer att hinna med allting utan hjälp. Måste ta 100 bilder till studio art, och på vad? Jo, på SNÄCKOR. Vad fan är det lixom, måste också designa kläder med snäckor som insperation, minst 12 stycken designer. Känns bra känns bra. Bara att kämpa på helt enkelt och hoppas på att Hales kan hjälpa mig med historian och engelskan. Fattar noll.
Hoppas att alla har det gött hemma, här är allt fina fisken (förutom läxorna då). Ska kila nu och PLUGGA, finfint jaja. x


Kommentarer
Postat av: Elin

I know, solsidan är bäst :) Btw, jag bloggar igen! :D PUSSSSS <3

2011-01-17 @ 20:38:05
URL: http://elinfornbrandt.blogg.se/
Postat av: Mamma

Du är ju själv en liten snäcka, så det är väl bara att plåta på... ;) Puss!!

2011-01-18 @ 19:09:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0