surfing

Har idag varit och surfat, grymt kul var det. Det blev riktigt bra vågor också eftersom det var ganska så mycket vind. På vägen hem så blev det lite problem dock eftersom vägen hem var halvt översvämmad men vi lyckades komma hem iaf som tur var haha. Har nu kommit ut ur duschen och sitter och tittar lite på The Hills. Det har varit otroligt mycket på tv om översvämningarna i främst Queensland vilket är lite läskigt, just nu har det varit många varningar om översvämningar här i Victoria också och det har varit/är några här också men jag tror att jag kommer att klara mig från dem så allt är lugnt. Nu ska jag gå och hitta någonting bra att äta till lunch och sen så ska jag sätta mig och titta på Jersey Shore. Så bra. Hoppas att allting är bra i Sverige och att ni inte försvinner i all snö. Take care.


tänkte att jag kunde visa lite nya saker som jag har köpt senaste tiden, den längst ner är en bikini.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej älskling! Kul att surfingen gick bra. Förstår att det är jättekul. Jag hoppas verkligen att ni inte får problem med översvämningar hos er också. Håll noga koll på nyheter och väder Linda! PUSS!!!

2011-01-14 @ 09:18:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0