vilodag

Hej hej hallå. Har inte bloggat mycket, eh förlåt, har inte bloggat någonting senaste veckan. Har varit mycket hela tiden, inte varit hemma mycket. Flyttade in till Lina i Altona i tisdags kväll och kom hem igen igår vid fem tiden. Då hade familjen precis kommit hem så jag lagade lite wok till dem och som tur var så älskade dom det. Puh. Fick en jäääätte fin leopard schal av dem också, den var jättestor också, precis som jag gillar. Sitter just nu i mina UGG boots och dricker bananmilkshake ur min starbucks mugg. Ska hoppa in i duschen för att vid 6 tiden åka på middag med familjen och Lina om jag  får tag på henne. Får se hur och vart kvällen slutar sen, blir förhoppningsvis bra. Ska försöka att lägga upp bilder någon dag då jag inte har någonting att göra, kan bli lite svårt dock eftersom jag borde spendera nästa vecka, som är sista veckan av sommarlovet, till att göra holiday homework. Kommer bli kul hehe. Ha en fin lördag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0