Little wing

HEEEEEEEEEEEEEEJ. Idag så är det fredag, jag gillar fredagar. Ska iväg till plaza med Lindsay och Hales efter att de har slutat skolan och innan det ska jag göra lite historia! och då menar jag tyvärr inte att jag ska göra någonting stort som ni kommer att läsa om i historiaböckerna senare utan att jag ska läsa OM historia. Hoppas att ni inte blev för besvikna. Le parents har varit här de senaste två veckorna vilket har varit helt fantastiskt! Åh vad jag har saknat dem:) Kan lägga upp lite bilder från tiden de har varit här bara för att jag är så omtänksam. Systra mi har jag talat med på skype i förrgår, mucho mucho gusto. Saknar henne. Skänker ut en stor tanke till min fina vän Linda Eklund som jag hoppas mår mycket bättre nu, tänker på dig. En till tanke går också till mina fina föräldrar som varit fast i Singapore i ett dygn ungefär, nu tror jag dock att allt har löst sig men jag fortsätter hålla tummarna för er! Resten av tankarna går till mina fina vänner och familj hemma i Sverige. Åh vad jag saknar er.
Känner mig otroligt djup nu. Även jag har mina stunder. Ha det fint folket och ta hand om er. Puss

Kommentarer
Postat av: Elin

GILLA att du bloggar igen :)

2011-03-11 @ 10:46:44
URL: http://elinfornbrandt.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej gullet! Tack för senast! Underbart att få rå om dej i nästan tre veckor. Hemma nu, efter en lite strulig hemresa :( Hörs! Puss!!!

2011-03-11 @ 17:48:40
Postat av: linda

TACK. PUSS. <3

2011-03-11 @ 21:28:17
URL: http://inthestates.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0